1)
* böğürtlen kışı – sarah jio (aşk, duygusal)
çok az kitap okuyucusuna kısa zamanda okuyup bitirme isteği doğurur. sürükleyiciliği ve kurgusu ile okuyucusuyla özel bir bağ kurmayı başaran roman yüreğinizi derinlemesine ısıtacak.
* çıplak gerçekler – liliana hart (romantik gerilim)
“çözdüm!” dedirtip çözdürtmeyen, “buldum!” dedirtip buldurtmayan, gizem ve heyecan yüklü kurgusu ile müptelası olunacak bir kitap.
* yediler’in efsanesi: üç kapı – korhan cankur (fantastik)
akılcı kurgusu ve akıcı üslubuyla bir nefeste okunan romanın bırakın sonunu tahmin edebilmeyi, bir sonraki hamleyi öngörebilen okuyucu nobel ödüllerini paket halinde talep etse hakkıdır.
* steelheart – brandon sanderson (fantastik bilimkurgu)
muhteşem bir üslupla dünyaya ve kahramanlığa yeni bir bakış atan kitabı okurken şaşkınlığınızı gizleyemeyeceksiniz.
* gizli kamera – zoran živković (fantasy)
dünya fantezi ödüllü yazarın kitabında nelerin döndüğünü son sayfasından önce anlayabilene üstün başarı belgesi verilmesi gerekir.
* piyonun son hamlesi – lisa unger (psikolojik gerilim)
penaltı bekleyen kaleci gibi sizi ters köşeye yatıracak kitabın tek satırının bile pek çok şey ifade ettiği sona gelindiğinde anlaşılıyor.
* keskin şeyler – gillian flynn (korku gerilim)
şaşırtıcı noktalardaki düğümler ve etkileyici çözümlerle alışılmadık bir suç hikayesi.
* maden – john grisham (suç)
tek kitapla yüksek satış rakamına ulaşan yazarlar arasına adını yazdıran john grisham, akıcı ve delici kurgusu ile okuyucuyu sayfalara hapsediyor.
* mavi zehir – incinur karakoç (gerilim)
sonu gelinceye kadar gerilmekten kendinizi alıkoyamayacağınız, soğuk nefesi ensenizde hissettiren bir dünyanın kapısından içeri adım atacaksınız.
* ölümün sesi - arne dahl (polisiye)
zekice işlenen entrikaları ile kitap bitince “yok artık!”demenizden daha doğal bir şey olmayacak.